نوشته شده توسط : ملیسا

تنهایی ، آزادی


من هرگز از مرگ نمی هراسیده ام .


عشق به آزادی ، سختی جان دادن را


بر من هموار می سازد .


عشق به آزادی مرا همه ی عمر در خود گداخته است .

آزادی معبود من است .


به خاطر آزادی هر خطری بی خطر است .


هر دردی بی درد است .


هر زندانی ، رهایی است .


هر جهانی آسودگی است .

هر مرگی حیات است .


آخر ، ... چه بگویم ؟


من تنهایی را از آزادی بیش تر دوست دارم .


و حال می خواهم چه کنم ؟


قلب که می زند برای کیست ؟


برای چیست ؟


و صبح که سر بر می کشد برای کیست ؟


برای چیست ؟


رفیقان من ، با من مدارا کنید !


به پرتگاه چه نیستی ای زندگی من خواهد لغزید ؟


فراخنای زمین ، سخت تنگ است .




 

دکتر علی شریعتی
 
 




:: موضوعات مرتبط: نکته های ناب آزادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 2 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
»
»
»
»
»
»
»
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: