نوشته شده توسط : ملیسا

 

 

فرصت!!!!
هر لحظه مرورش می کردم....دقایق،ثانیه ها،ساعت ها،روزهای مانده را..اری به سال نمیکشید..به روز و ساعت هم نمیکشید..چقدر زود دیر میشود...چقدر زود همان فرصت ها از دست رفت و تو با خیال عبث فرصت های مانده بی تفاوت از کنارم میگذشتی...این بار غم فرصت های از دست رفته را من ندارم...تنها غم دل شکستهام،رنج ارزوهای بر باد رفته ام...غم من دردناک تر از غم توست....
شنییده ای میگویند سخت ترین دلتنگی ان است که کسی را دوست بداری اما بدانی هرگز به او نمیرسی؟من میخواهم سخت ترین دلتنگی را برایت تعریف کنم...انکه عشقت را تا سر حد مرگ دوست بداری ااما حتی لحظه ای از لحظاتی که در غم نبودش گریستی از یاد و خاطره ات هم گذر نکرده.....

 

 

 

 

      





:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 140
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : 5 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: